Zapraszamy chętnych na kurs rysunku i malarstwa w piątki o 16.00. Praktyczna nauka rysunku i malarstwa z natury pod fachowym okiem artysty plastyka Michała Klasińskiego.
W programie:
- ustalanie kompozycji i proporcji
- nauka budowania światłocieniem
- różne techniki rysunkowe i malarskie.
Zajęcia raz w tygodniu po 90 min. w małych grupach (ok. 5 osób) w Centrum Edukacji Galileusz Świdnik w Świdniku, ul. gen. L. Okulickiego 8D. Koszt za jedne zajęcia 45 zł (w tym materiały). Informacje i zapisy pod nr tel. 609 625 670 lub osobiście w oddziale.
Galileusz Świdnik wspólnie z firmą Zeto zapraszają na szkolenia w roku szkolnym i w czasie wakacji:
SZKOLENIA MS OFFICE
Rodzaj szkolenia |
Czas trwania |
Cena netto za osobę (PLN) |
Cena brutto za osobę (PLN) |
MS Word – kurs podstawowy |
16 godzin |
480 |
590,40 |
MS Word – kurs zaawansowany |
16 godzin |
550 |
676,50 |
MS Excel – kurs podstawowy |
16 godzin |
480 |
590,40 |
MS Excel – kurs średniozaawansowany |
16 godzin |
530 |
651,90 |
MS Excel – kurs zaawansowany |
16 godzin |
580 |
713,40 |
SZKOLENIA Z GRAFIKI KOMPUTEROWEJ i WWW
CorelDRAW – oferta specjalna |
32 godziny |
790 |
790,00 |
Adobe Photoshop – oferta specjalna |
40 godzin |
840 |
840,00 |
Gimp |
16 godzin |
650 |
799,50 |
Projektowanie stron internetowych w HTML i CSS |
24 godziny |
690 |
848,70 |
INNE SZKOLENIA
Praca z arkuszem kalkulacyjnym OpenOffice Calc |
16 godzin |
480 |
590,40 |
Komputer i Internet dla każdego |
16 godzin |
390 |
479,70 |
Miejsce szkoleń: Galileusz Świdnik, ul. Okulickiego 8D, 21-040 Świdnik
Informacje na temat szkoleń: tel. 609 625 670
Informacje także na stronie http://eduzeto.pl/
Serdecznie zapraszamy na Warsztaty Plastyczne lub Kurs rysunku i malarstwa - młodzież lub dorosłych
KURS RYSUNKU I MALARSTWA
W programie kursu:
- PRZYGOTOWANIE DO PRZEGLĄDÓW PRZEDEGZAMINACYJNYCH I EGZAMINÓW WSTĘPNYCH NA UCZELNIĘ ARTYSTYCZNĄ
- NAUKA RYSUNKU ARCHITEKTONICZNEGO
- NAUKA RYSOWANIA CZŁOWIEKA I MARTWEJ NATURY
- NAUKA TECHNIK MALARSKICH (technika olejna i tempera)
Miejsce – Galileusz Świdnik, ul. gen. L. Okulickiego 8D
Czas trwania kursu – od września do maja (czerwca) 2016/2017
Zajęcia – raz w tygodniu (sobota) po pięć godzin
Kontakt i zapisy – tel. 609 625 670
Zbieramy zapisy
Warsztaty matematyczne dla uzdolnionej młodzieży gimnazjów i liceów - w soboty (10 -11) lub czwartki (16 -17). Zbieramy zapisy.
Zbieramy też zapisy na kurs: Grafika 3D
Program szkolenia:
Grafika 3D
1. Wprowadzenie do grafiki 3D (1 godz. wykładu)
- Sposoby tworzenia obrazów 3D
- Historia programu Blender
- Wizualizacja, realizm, sprzęt i oprogramowanie
2. Rodzaje obiektów w 3D (1 godz. wykładu, 10 godz. ćwiczeń)
- Obiekty tworzone za pomocą siatki Mesh
- Obiekty tworzone za pomocą krzywych Curve
- Obiekty Metaball
- Text, kameta, światło, armature, empty
3. Graficzna reprezentacja obiektów w przestrzeni 3D (2 godz. wykładu, 8 godz. ćwiczeń)
- Tryb edycji obiektów Object Mode
- Tryb edycji obiektów Edit Mode
- Tryb edycji obiektów Sculpt Mode
- Tryb edycji obiektów Object Mode
- Tryb edycji obiektów Text Mode
4. Materiały obiektów (2 godz. wykładu, 8 godz. ćwiczeń)
- Jeden obiekt wiele materiałów
- Dodawanie textur
- Textury proceduralne i bitmapowe
- Odbicie i przezroczystość materiałów
5. Modelowanie makiet i modeli (1 godz.wykładu, 9 godz. ćwiczeń)
- Transformacja na obiektach
- Ćwiczenia praktyczne modelowania obiektów 3D
- Modyfikatory obiektów
6. Podstawy tworzenia animacji/ Tworzenie projektów (1 godz.wykładu, 5 godz. ćwiczeń)
- Klatki kluczowe animacji
- Animacja za pomocą kości (Armature)
- Tworzenie projektów graficznych
(Łącznie 48 godz. lekcyjnych = 36 godz. zegarowych, spotkania dwa razy w tygodniu po 2 godz. lekcyjne, czas trwania kursu ok. 3 miesięcy)
Koszt całego kursu: 1440 zł
Uwaga: Uczestnicy szkolenia przynoszą i ćwiczą na swoich laptopach
Minimalne wymagania sprzętowe :
– Procesor 32bit DUAL CORE 2Ghz
– 2 GB RAM
– Minimalna rozdzielczość 1280 x 768 pix
– Myszka
– Karta Graficzna z minimum 256 MB VIDEO RAM
Rekomendowania wymagania sprzętowe:
-Procesor 64 bitowy Intel i5
- 8 GB RAM
- Rozdzielczość FULL HD (1080p)
- Karta Graficzna firmy NVIDIA z minimum 1 GB VIDEO RAM
Oprogramowanie :
Blender 2.76
https://www.blender.org/ (Oficjalna Strona )
Autor szkolenia : Sebastian Poleszak
Przygotownie do egzaminu certyfikowanego z języka polskiego - lekcje indywidualne lub kurs języka polskiego dla obcokrajowców
Zbieramy zapisy.
Jeden kurs to 60 godz. po 60 min., zajęcia będą odbywać sie dwa razy w tygodniu, terminy do uzgodnienia (w tygodniu wieczorami lub w soboty). Lektor - nauczyciel jest wykładowcą j. polskiego jako obcego.
Ceny : zajęcia indywidualne - 60 zł za 1 godz. (60 min.), za kurs 3600 zł
2 - 4 osoby - 30 zł za 1 godz. (60 min.), za kurs 1800 zł
Przygotowanie do egzaminu na poziomie od A1 do C2.
I Komputer dla seniora
1. Jak zbudowany jest komputer – podstawowe elementy zestawu komputerowego
2. Co jest ważne podczas zakupów sprzętu komputerowego?
3. Pecety, laptopy, tablety itd. - jak się nie zagubić w gąszczu produktów?
4. Sieci i Internet – co nam daje połączenie ze Światem?
5. Podstawy użycia komputera z systemem Windows
6. Aplikacje potrzebne na co dzień
7. Pierwsze kroki w świecie komunikacji wirtualnej – strony www, portale,
komunikatory
8. Korespondencja e-mail
9. Sieć jako źródło informacji. Zakupy bez wychodzenia z domu.
10. Fora, komentarze, nawiązywanie
nowych kontaktów.
II Podstawy edycji tekstów
1. Komputer jako nowoczesna maszyna do pisania – jakie możliwości daje nam
edytor tekstu?
2. Podstawowe informacje dotyczące wprowadzania tekstu do komputera.
3. Edycja tekstu – różne czcionki i ich rodzaje, wyróżnienia.
4. Akapity, listy i wypunktowania.
5. Wprowadzanie danych tabelarycznych.
6. Podział tekstu na sekcje, rozdziały. Stosowanie stylów.
7. Zasady redagowania różnych tekstów – stawianie marginesu, strony,
wyrównania.
8. Wstawianie innych elementów do dokumentu – grafika, wykresy.
9. Możliwości korespondencji seryjnej.
10. Zasady składu dłuższych dokumentów – spis treści, ilustracji, indeksy.
III Przykłady zastosowania arkusza kalkulacyjnego
1. Zasady poruszania się po arkuszu – adresowanie komórek, skoroszyty.
2. Podstawowe funkcje i ich składnia.
3. Tworzenie prostych arkuszy i wprowadzanie danych.
4. Formatowanie zawartości komórek.
5. Wizualizacja danych – różne rodzaje wykresów.
6. Kopiowanie danych, komórek i funkcji – adresowanie względne i
bezwzględne.
7. Przykłady zastosowania funkcji statystycznych, sprawdzanie poprawności
danych.
8. Filtrowanie danych, zabezpieczanie arkusza.
9. Wymiana danych, wstawianie arkusza czy wykresu do edytora tekstu.
10. Przykłady użycia arkuszy kalkulacyjnych.
IV Podstawy grafiki komputerowej i prezentacji danych
1. Podstawowe informacje dotyczące sposobu zapisu obrazów przez komputer.
2. Rodzaje grafiki i przykłady wykorzystania.
3. Podstawowe możliwości graficzne komputera – program Paint.
4. Rodzaje plików graficznych i ich charakterystyka.
5. Podstawowe operacje na plikach graficznych – kadrowanie, zmiana
wielkości.
6. Zasady edycji grafiki – prosty retusz zdjęć w programie GIMP.
7. Przygotowywanie grafiki do potrzeb różnorodnych publikacji.
8. Druk zdjęć i grafiki.
9. Podstawy prezentacji danych.
10. Zasady tworzenia prezentacji multimedialnych.