 |
Jolanta Wilmanowicz - matematyka
Absolwentka Uniwersytetu im. Mikołaja Kopernika w Toruniu na Wydziale Matematyki, Fizyki i Chemii, kierunku matematyka o specjalności nauczycielskiej, ukończonego z wynikiem bardzo dobrym. Ukończyła również podyplomowe studia doskonalące z zakresu dydaktyki matematyki. Posiada 25-letnie doświadczenie w pracy zawodowej, od 12 lat jest nauczycielem dyplomowanym. Uczestniczka licznych konferencji, szkoleń, projektów edukacyjnych, egzaminator egzaminu maturalnego z matematyki zarówno na poziomie podstawowym jak i rozszerzonym, autorka innowacji programowych. Posiada duże doświadczenie w przygotowywaniu do egzaminów zewnętrznych z matematyki. W uznaniu zasług w nauczaniu matematyki na wysokim poziomie, co przełożyło się na udział wielu uczniów w Olimpiadzie Matematycznej, w 2010 roku Zarząd Oddziału Warszawskiego Polskiego Towarzystwa Matematycznego przyznał jej medal 60-lecia Olimpiady Matematycznej. Pracuje z uczniami na wszystkich poziomach. Prywatnie, mama dwóch synów – informatyka i muzyka, posiada liczne zainteresowania artystyczne, kocha góry.
|
|
Maciej Wesołowski – matematyka
Absolwent kierunku matematyka nauczycielska na Uniwersytecie Wrocławskim, specjalista zajęć z młodzieżą dysfunkcyjną (typu: dysleksja, dysgrafia, dyskalkulia, autyzm, zespół Aspergera, fobia szkolna, niedostosowanie społeczne, ADHD, osoby słabosłyszące). Egzaminator maturalny i gimnazjalny, zainteresowany dydaktyką i historią matematyki. Prywatnie zapalony biegacz długodystansowy, miłośnik turystyki górskiej, rowerowej i wspinaczki.
|
|
Janina Penkala-Bathelt - fizyka, matematyka
Jestem nauczycielem fizyki z trzydziestoletnim doświadczeniem pedagogicznym, w tym ponad dwudziestoletnią pracą w Liceum Ogólnokształcącym im. S. Żeromskiego w Bielsku-Białej. Posiadam uprawnienia egzaminatora OKE do przeprowadzania egzaminu maturalnego z fizyki z astronomią oraz egzaminu z zakresu przedmiotów matematyczno-przyrodniczych w gimnazjum.Praca z młodzieżą daje mi dużą satysfakcję. Staram się, aby osiągnięcia moich uczniów były jak największe. W przygotowaniach do egzaminów dokonuję syntezy zagadnień z różnych działów fizyki i rozwiązuję zadania na poziomie podstawowym i rozszerzonym. Z młodzieżą lubię eksperymentować, a ciekawe doświadczenia i zjawiska fizyczne fotografujemy (największe osiągniecie: III miejsce w kat. Eksperyment w Ogólnopolskim Fizycznym Konkursie Fotograficznym "Fotografujemy Zjawiska Fizyczne"). Posiadam również uprawnienia do nauczania matematyki.
|
 |
Sylwia Brylska-Tracz - chemia
Jestem absolwentką Wydziału Chemii Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Od wielu lat jestem czynnym egzaminatorem maturalnym. Przekazywanie innym wiedzy to dla mnie dobra zabawa i ciekawe wyzwanie. Od kilkudziesięciu lat uczę chemii w liceum, a od paru lat także w gimnazjum. W nauczaniu stawiam na zrozumienie świata chemii. Materiał obowiązujący na maturze staram się przedstawić w przystępny sposób. Choć chemia jest moją pasją, interesuję się także tańcem towarzyskim , grą w brydża, wyprawami turystycznymi. Czas wolny najchętniej spędzam z rodziną na wycieczkach w ciekawe miejsca.
|
|
.
|
|
|
|
Michał Sobala - geografia
Doktor nauk o ziemi w zakresie geografii, od 2010 r. nauczyciel geografii i przedmiotów zawodowych, autor licznych publikacji naukowych i popularnonaukowych, przewodnik beskidzki. Moje zainteresowania badawcze skupiają się wokół wpływu działalności człowieka na krajobraz kulturowy. W wolnym czasie lubię wędrować po górach.
|
|
Magdalena Rychwińska - geografia, przyroda, język angielski
Ukończyła studia geograficzne na Uniwersytecie Śląskim, a także podyplomowo przyrodę oraz filologię angielską. Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywała jako nauczyciel przyrody oraz języka angielskiego w szkole podstawowej, geografii w technikum i liceum. Uczestniczyła w wielu kursach i szkoleniach, dzięki którym wzbogaciła swój warsztat pracy. Uzyskała tytuł nauczyciela mianowanego. Jako wolontariat prowadziła zajęcia dla dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym w International Club of English.
Jest licencjonowanym pilotem wycieczek, ukończyła I stopień szkoły muzycznej (fortepian).
|
|
|
|
|
|
Kinga Kościak - język polski
Jestem magistrem filologii polskiej, ukończyłam studia doktoranckie z zakresu literaturoznawstwa na Uniwersytecie Śląskim. Lubię zajęcia z młodzieżą, przekazywanie wiedzy i inspirowanie dla własnych, niezależnych odkryć. Język jest pewnego rodzaju kluczem - pozwala lepiej zrozumieć drugiego człowieka, jego komunikaty i sposoby przejawienia się w świecie. Pracowałam jako krytyk literacki i teatralny, redaktor, autorka scenariuszy. Pasjonuję się tłumaczeniem marzeń sennych. Zapraszam na korepetycje zarówno pasjonatów języka polskiego, jak i osoby, które do literatury i wiedzy o języku (choć być może chcą) nie mogą się przekonać. Wierzę, że uda mi się przełamać Waszą niechęć.
|
|
|
|
Anna Szopa - język angielski (biznesowy)
Jako nauczyciel cechuję się ogromnym zapałem oraz kreatywnością podczas prowadzenia zajęć. Potrafię znaleźć wspólny język z młodzieżą i przedstawić zagadnienia w sposób bardzo jasny i obrazowy. W nauczaniu często stosuję techniki multimedialne, materiały przedstawiające rzeczywisty język oraz zróżnicowane i ciekawe zadania, rozwijające umiejętności językowe w praktyce. Mam doświadczenie w przygotowywaniu uczniów do egzaminów językowych na każdym poziomie zaawansowania, do egzaminów szkolnych, wstępnych na studia, konwersacjach, języku biznesowym (również do certyfikatów) czy prowadzeniu kursów dla chcących studiować w języku angielskim.
|
|
|
 |
Joanna Dudek - język rosyjski, historia, WOS
Jestem absolwentką Instytutu Historii oraz Instytutu Filologii Wschodniosłowiańskiej UJ. Od kilku lat prowadzę zajęcia dla młodzieży i dorosłych. W mojej pracy zwracam uwagę na skuteczność oraz na przyjemność zdobywania wiedzy. Myślę, że uczenie się powinno być odkrywaniem, bo przecież każdy z nas ma w sobie odkrywcę.
|
 |
Daniel Starzyński - język hebrajski (klasyczny biblijny oraz współczesny)
Jestem absolwentem hebraistyki na Uniwersytecie Warszawskim. Początkowo interesowałem się językiem hebrajskim biblijnym, gdyż głównie w tym języku spisano księgi Starego Testamentu. Przebywając jednak na praktyce w kibucu k/Cezarei, zainteresował mnie współczesny Izrael i dzisiejszy iwrit (współczesny hebrajski). W późniejszych latach miałem okazję współpracować z Instytutem Yad Vashem w Ambasadzie Izraela przy nadawaniu tytułu „Sprawiedliwego Wśród Narodów Świata”. Równolegle rozpocząłem pracę jako nauczyciel akademicki najpierw na Uniwersytecie Warszawskim, a potem na Uniwersytecie Jagiellońskim. Cenię sobie kontakt ze studentami, gdyż często to oni dodają sił, aby szukać nowych dróg w nauczaniu języka, a także mają pomysły, w jaki sposób wychodzić poza mury uczelni, by praktykować hebrajski. Od ponad dziesięciu lat jestem również przewodnikiem i edukatorem w Miejscu Pamięci Auschwitz-Birkenau, gdzie współpracuję z grupami młodzieży oraz z grupami dorosłych z Izraela. W czasie wolnym staram się aktywnie odpoczywać na szlakach turystyki pieszej, rowerowej, a zimą na nartach biegowych.
|